افزایش ترافیک وب سایت از طریق ویدئو، تویتر، فیس بوک و وبلاگ

 

راه اندازی یک وب سایت کار سختی است، اما بسیاری از مردم نمی دانند که این کار کمی سخت و گاهی گران،‌ باعث افزایش ترافیک و بازدیدکننده وب سایت‌شان شده و به نفع خود شان است.
برای داشتن بازدهی بهتر از وب سایت خود نیاز به صرف زمان بیش‌تری دارید. و به طور مداوم در جهت توسعه وب سایت خود در دنیای آنلاین و ایجاد بازار تلاش نمایید.
متن زیر مواردی است که در این راه به شما کمک شایانی خواهد کرد. تمامی این موارد کاملاً رایگان بوده و تنها به کمی زمان و تلاش نیاز دارید.
تجربه به ما ثابت کرده کرده است که موثرترین روش، استفاده همزمان این تکنیک ها است. ازطرفداران صفحه فیس بوک خود،‌ طرفداران تویتر و خوانندگان وبلاگ‌تان نیز همین نتیجه را دریافت خواهید کرد.
همچنین بهینه سازی SEO و لینک‌هایی که برای سایت شما ساخته می‌شود نیز به این روند کمک خواهد کرد.

تصاویر ویدئویی

قرار دادن تصاویر ویدئویی در کمپین های موفق ویدئویی موجب بالا رفتن ترافیک وب سایت شما می شود.وبلاگ های تصویری و فیلم های تبلیغاتی به آسانی کنارهم در وب سایتهایی چون یوتیوب منتشر میشود.پس انتشار تصاویر ویدئویی شما ساده تر از این نیست. مهمترین مسئله تصمیم گیری داشتن host ویا ارسال ویدئو می باشد.
Host با کیفیت خوب، ویدئوهای آموزنده در وب سایت شما بسیار سودمند خواهد بود. همچنین لینکهای جذاب و ارسال ویدئو به یوتیوب از راههای بسیار مناسب برای افزایش آمار ترافیک وب سایت شما می باشد.
توصیه من قرار دادن فیلم به صورت کامل در وب سایت و ارسال نسخهء تبلیغی و کوتاهتر به یوتیوب می باشد. در واقع ایدهء این روش این است که هر شخصی در یوتیوب ویدئو شما را مشاهده می کند دلیل قانع کننده ای برای بازدید از سایت شما خواهد داشت.

تویتر و فیس بوک
استفاده از این دو شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای رسیدن به سیل عظیمی از مخاطب می باشد.می توان هم زمان از هر دو برای اطلاع رسانی به دوستان و طرفداران استفاده کرد. در واقع با اضافه کردن هر کدام از این دو سایت اطلاعات به سایت دیگر نیز منتقل می شود.
فعالیتهای مورد علاقه در این وب سایت ها عبارتند از رقابت بین طرفداران، انتشار اخبار وب سایت، ترویج مطالب جدید و به طور کلی رشد و توسعه ارتباطات در "جامهء آنلاین"
اگر مطالب خود را همیشه با کیفیت بالا،جالب و سودمند برای کاربر ارائه دهید، گروه شما به طور طبیعی رشد کرده و ترافیک به وب سایت شما منتقل می شود. مهمترین چیز به روز شدن افراد با مطالب خوب شما می باشد که به طور مرتب اتفاق می افتد. در واقع راه اندازی profile شخصی در این سایتها و آرزوی موفقیت برای مخاطبان به تنهایی کافی نیست.

وبلاگ
داشتن یک وبلاگ که به طور مرتب به روز شده با مطالب مفید و جالب می تواند کمک زیادی برای بازگشت ترافیک به وب سایت شما باشد.
وبلاگ خوب می تواند علاقمندان خود را جذب کند و برای وب سایت شما ترافیکی ایجاد نماید که هیچ زمانی از آن بهره مند نبودید.
ایده های معمول برای وبلاگ نویسی شامل : 10 مقاله برتر، بررسی محصول، راهنمایی و اخبار شرکت می باشد. هنگامی که مطلب جدیدی به وبلاگ خود اضافه می کنید حتماً در صفحه فیس بوک و تویتر نیز ارسال نمایید.


نظرات:0

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد را وارد کنید: *